U Optiprintu nudimo profesionalnu tehničku podršku koja je uključena u uslugu najma pisača (instalacija, dijagnostički pregledi, servisiranje i zamjena rezervnih dijelova te zamjena pisača po potrebi).
Podržava Vas Optiprint tehnički tim koji prihvaća sve izazove i poduzima mjere čim prijavite grešku.
S nama ste u dobrim rukama. I nikada vas nećemo iznevjeriti!
Optiprint servisni tim. To smo mi!
Tehničku podršku Optiprinta čine tim terenske službe i daljinska tehnička podrška.
Upoznajte Žana, voditelja tima za podršku Optiprinta u Ljubljani.
»Koordinirano djelovanje oba odjela ključ je uspjeha Optiprint podrške. Brzi odaziv i uklanjanje pogrešaka najvažniji su nam element. Klijente je potrebno u što kraćem roku kontaktirati te otkloniti poteškoće koje uzrokuje pisač. Samo uz dobru organizaciju tehničkog tima I sa viosokoobrazovanim I educiranim servisnim tehničarima možemo uspjeti.«
Tim terenske službe
Jedna od najvećih prednosti podrške Optiprint-ove terenske službe je lokalna prisutnost. Naši servisni tehničari prisutni su u svim regijama Hrvatske i samo na taj način mogu reagirati čim prijavite grešku. Interveniraju što je prije moguće i započinju rješavanje problema. Većina intervencija terenske službe obavlja se istog dana.
»Gospođa je došla na posao, tog je dana morala pripremiti obavijesti. Počela je ispisivati i ubrzo je ustanovila da pisač ne radi. Bila je sva u panici jer je pisač prijavio grešku da nešto nije u redu s glavom pisača. Ispunila je zahtjev za uslugu i prijavila kvar. Dobro je što sam tog dana bio u istom gradu i upravo sam instalirao pisač novom klijentu. Nije prošlo manje od sat vremena kad me središnji ured obavijestio o njezinom zahtjevu i već sam bio kod nje. Njezin je pisač u mojem servisnom području i naravno, odmah sam poduzeo mjere, pogotovo dok sam bio u njezinom gradu. Očistio sam glavu pisača i obavio brzu dijagnostičku provjeru kako bih se uvjerio da je sve ispravno. Sve je bilo OK. U roku od 15 minuta od mog posjeta, bezbrižno je tiskala. Oh, kako je bila zahvalna!«
Leon, terenska služba
Naši serviseri nastoje razviti osobni kontakt s kupcima. U Optiprintu nastojimo da Vas obilazi istoi servisnoi tehničara kojem vjerujete. Sa serviserom se obično upoznate na početku suradnje, prilikom instalacije pisača. Posjećuje vas servisni tehničar i donosi vam pisač s beskonačnim uloškom u boji Optiprint. Tehničar priključuje pisač, povezuje ga s mrežom i spremni ste za bezbrižan ispis u boji, kopiranje i neograničeno skeniranje. Servisni tehničar vam je na raspolaganju tijekom posjeta i rado će odgovoriti na vaša pitanja. Također je spreman podijeliti s vama trikove u vezi s korištenjem pisača, stoga ne oklijevajte s pitanjima!
»Klijent skenira ogromnu količinu dokumentacije zbog elektroničkog poslovanja bez papira i koristi skeniranje obrazaca i osobnih dokumenata, a gospodina je zanimalo kako može skenirati osobnu iskaznicu s obje strane i prikazati skeniranje na istoj stranici A4. Naravno, bio sam mu vrlo sretan što sam mu to pokazao. Vrlo je jednostavno! «
Matic, terenska služba
Optiprintovi tehničari na terenu također nude osnovnu IT podršku.
Često se događa da je instalacija pisača onemogućena zbog ograničenja softvera, hardvera ili mrežne infrastrukture koje kupac mora riješiti prije instaliranja pisača. Ako nemate internu IT podršku, servisni tehničar Optiprinta pomoći će vam i savjetovati vas o postavljanju IT okruženja, obavljanju lakših IT intervencija i instaliranju pisača.
»Primjećujem da tvrtke cijene IT podršku. Posebno s manjim klijentima koji nemaju IT stručnjake, tako se često događa da ni sami ne znaju što trebaju popraviti, kad im kažem da ne mogu instalirati pisač zbog mreže. Treba im objasniti koncept i voditi ih. Mogu im pomoći u ovoj situaciji. Dohvaćam mrežu i uređujem IT postavke. Moje zadovoljstvo. «
Beno, terenska služba