Imate li i vi problema sa skeniranjem? I smatrate li da je kvaliteta skeniranih dokumenata loša jer se na njima pojavljuju mrlje i crte?
Bez brige. Rješavanje problema s Optiprintovim jednostavnim savjetima.
U ovom članku predstavljamo dvije najčešće dileme koje se događaju korisnicima:
1. LINIJE ili MRLJE NA ODREĐENIM MJESTIMA
Ako se linije ili mrlje pojavljuju samo na određenim mjestima (uvijek na istim), za pogrešku je vjerojatno kriva nečistoća na staklu.
– Staklo je najlakše očistiti krpom koja štiti od prljavštine. Ako krpa ostavi mucice, nećete riješiti problem. Također si možete pomoći s malom količinom sredstva za čišćenje stakla na krpi, ali slijedite sigurnosne upute i izbjegavajte pretjeranu upotrebu i vlaženje uređaja. Ako se tijekom kopiranja / skeniranja s ADF-a pojave crte, podignite poklopac uređaja i krpom obrišite tanke trake stakla s lijeve strane uređaja i s donje strane poklopca.
Ako se tijekom kopiranja / skeniranja sa staklene ploče pojave mrlje, podignite poklopac uređaja i obrišite cijelu staklenu ploču krpom.
2. LINIJE KROZ LIST
Ako se crte pojave na cijelom listu, isključite uređaj, pričekajte nekoliko sekundi, a zatim ga ponovno uključite.
Tehnička podrška za Optiprint
Ako ne možete riješiti problem, kontaktirajte nas. Ispunite obrazac usluge Optiprint, nazovite nas na telefon za usluge ili pošaljite e-mail.