Kompletna usluga bezbrižnog ispisa, kopiranja i skeniranja. Tko stoji iza ovoga?

Jeste li se ikada zapitali kako mi u Optiprintu možemo pružiti tako kvalitetnu uslugu bezbrižnog najma pisača? Većina zasluga pripada Optiprint timu tehničke podrške! Je li vam se ikada dogodilo da je pisač odjednom prestao raditi? Prijavljuje li Vam razne pogreške za koje ne možete odgonetnuti kako riješiti?

To mogu biti softverske pogreške, hardverski problemi ili samo postavke koje su onemogućile pisač. Tehnički izazovi mogu biti ogromni. Važno je da ne morate preuzeti odgovornost za njegovo održavanje i gubiti vrijeme i novac pri korištenju pisača. Optiprint tim je tu da riješi ove probleme.

U Optiprintu nudimo profesionalnu tehničku podršku koja je uključena u uslugu najma pisača (instalacija, dijagnostički pregledi, servisiranje i zamjena rezervnih dijelova te zamjena pisača po potrebi).

Podržava Vas  Optiprint tehnički tim koji prihvaća sve izazove i poduzima mjere čim prijavite grešku.

S nama ste u dobrim rukama. I nikada vas nećemo iznevjeriti!

Optiprint servisni tim. To smo mi!

Tehničku podršku Optiprinta čine tim terenske službe i daljinska tehnička podrška.

Upoznajte Žana, voditelja tima za podršku Optiprinta u Ljubljani.

 

 

 

»Koordinirano djelovanje oba odjela ključ je uspjeha Optiprint podrške. Brzi odaziv i uklanjanje pogrešaka najvažniji su nam element. Klijente je potrebno u što kraćem roku kontaktirati te otkloniti poteškoće koje uzrokuje pisač. Samo uz dobru organizaciju tehničkog tima I sa  viosokoobrazovanim I educiranim servisnim tehničarima možemo uspjeti.«

Tim terenske službe

Jedna od najvećih prednosti podrške Optiprint-ove terenske službe je lokalna prisutnost. Naši servisni tehničari prisutni su u svim regijama Hrvatske i samo na taj način mogu reagirati čim prijavite grešku. Interveniraju  što je prije moguće i započinju rješavanje problema. Većina intervencija terenske službe obavlja se istog dana.

»Gospođa je došla na posao, tog je dana morala pripremiti obavijesti. Počela je ispisivati i ubrzo je ustanovila da pisač ne radi. Bila je sva u panici jer je pisač prijavio grešku da nešto nije u redu s glavom pisača. Ispunila je zahtjev za uslugu i prijavila kvar. Dobro je što sam tog dana bio u istom gradu i upravo sam instalirao pisač novom klijentu. Nije prošlo manje od sat vremena kad me središnji ured obavijestio o njezinom zahtjevu i već sam bio kod nje. Njezin je pisač u mojem servisnom području i naravno, odmah sam poduzeo mjere, pogotovo dok sam bio u njezinom gradu. Očistio sam glavu pisača i obavio brzu dijagnostičku provjeru kako bih se uvjerio da je sve ispravno. Sve je bilo OK. U roku od 15 minuta od mog posjeta, bezbrižno je tiskala. Oh, kako je bila zahvalna!«

Leon, terenska služba

Naši serviseri nastoje razviti osobni kontakt s kupcima. U Optiprintu nastojimo da Vas obilazi istoi servisnoi tehničara kojem vjerujete. Sa serviserom se obično upoznate na početku suradnje, prilikom instalacije pisača. Posjećuje vas servisni tehničar i donosi vam pisač s beskonačnim uloškom u boji Optiprint. Tehničar priključuje pisač, povezuje ga s mrežom i spremni ste za bezbrižan ispis u boji, kopiranje i neograničeno skeniranje. Servisni tehničar vam je na raspolaganju tijekom posjeta i rado će odgovoriti na vaša pitanja. Također je spreman podijeliti s vama trikove u vezi s korištenjem pisača, stoga ne oklijevajte s pitanjima!

»Klijent skenira ogromnu količinu dokumentacije zbog elektroničkog poslovanja bez papira i koristi skeniranje obrazaca i osobnih dokumenata, a gospodina je zanimalo kako može skenirati osobnu iskaznicu s obje strane i prikazati skeniranje na istoj stranici A4. Naravno, bio sam mu vrlo sretan što sam mu to pokazao. Vrlo je jednostavno! «

Matic, terenska služba

Optiprintovi tehničari na terenu također nude osnovnu IT podršku. 

Često se događa da je instalacija pisača onemogućena zbog ograničenja softvera, hardvera ili mrežne infrastrukture koje kupac mora riješiti prije instaliranja pisača. Ako nemate internu IT podršku, servisni tehničar Optiprinta pomoći će vam i savjetovati vas o postavljanju IT okruženja, obavljanju lakših IT intervencija i instaliranju pisača.

»Primjećujem da tvrtke cijene IT podršku. Posebno s manjim klijentima koji nemaju IT stručnjake, tako se često događa da ni sami ne znaju što trebaju popraviti, kad im kažem da ne mogu instalirati pisač zbog mreže. Treba im objasniti koncept i voditi ih. Mogu im pomoći u ovoj situaciji. Dohvaćam mrežu i uređujem IT postavke. Moje zadovoljstvo. «

Beno, terenska služba

Obratite se servisnoj podršci

Ako već koristite najam pisača od nas i želite kontaktirati Optiprint lokalnu podršku, nazovite servis u vašoj lokalnoj regiji ili nam pišite na servis@optiprint.hr.

Da biste prijavili kvar na pisaču, podnesite zahtjev za servis kako biste riješili tehničke probleme ovdje. Odmah ćemo poduzeti mjere i pokušati vam pomoći što je prije moguće.

Postanite jedan od više od 4.000 zadovoljnih korisnika Optiprintom.

Još niste korisnik Optiprinta i koketirate s iznajmljivanjem pisača? Pročitajte našu web stranicu i dobro nas upoznajte. Kontaktirajte nas i nazovite nas na 01 7987 500 ili nam pišite na info@optiprint.hr. Dobivate besplatni test pisača. Bez brige, ne obvezuje.

Uvjerite se u kvalitetu naše usluge.

BESPLATNA PROBA