Dilema. Iz različitih ste razloga bez pisača.

Što biste trebali izabrati? Leasing, iznajmljivanje pisača ili kupnja novog. U ovom ćemo vam članku pokazati prednosti i nedostatke svake opcije.

Ponovilo se opet, nedavno sam printao ugovor za klijenta i odjednom, moj printer je prestao raditi. Bio sam u panici jer nisam znao što učiniti, bio je to vrlo važno posao za mene. Tada sam počeo tražiti rješenja. Najbolja cijena za novi printer, zakup printera, najam printera, želim što prije printer,  rješenje za ispis … Dobio sam puno pogodaka. Ali bio sam u dilemi. Što da odaberem. Trebam li kupiti potpuno novi pisač ili unajmiti pisač? U ovom ćemo vam članku dati prednosti i nedostatke opcije. 

 

Kupnja pisača ili fotokopirnog stroja velika je kupnja. To može biti skupo, posebno za tvrtke koje ne znaju  koliko će tiskati ili nisu pravilno izračunale broj ispisa. Stoga, tamo su druge mogućnosti poput leasinga ili najma.

Leasing pisača

Krenimo s leasingom. Leasing pisača sigurno je dobra odluka ako nemate dovoljno novca. Imate fiksnu mjesečnu uplatu s kojom se unaprijed dogovorite s najmodavcem na dulje vremensko razdoblje. To vam omogućuje da unaprijed planirate svoje troškove koji su vrlo predvidljivi. Ako sa sigurnošću znate da će vam stroj trebati dulje vrijeme, to je godinu ili više, tada je leasing dobra opcija. Održavanje je obično uključeno u leasing.

To znači godišnje preglede i održavanje. U mnogim slučajevima dobivate i upravljani ispis usluge za pojednostavljivanje ili upravljanje izlazom dokumenata tvrtke.

S druge strane, leasing se potpisuje na dugoročno razdoblje. Uglavnom 5 godina. Moraš se pobrinuti da volumen ispisa ostane isti. Inače ste zarobljeni u ugovor, što je ponekad velik rizik za male tvrtke i startupe. Ovaj rizik je bio evidentno prošle godine tijekom pandemije kada su tvrtke usporile tisak, ali ništa ne možete učiniti jer ste zaključani u ugovoru.

Još jedan nedostatak leasinga pisača je taj što je skuplji. Mnoga poduzeća preplaćuju za stvarnu vrijednost kopirnog stroja ili pisača tijekom razdoblja najma, a također i za održavanje.

Kupnja pisača

Sljedeća opcija je kupnja potpuno novog pisača ili fotokopirnog stroja.

Jednostavna kupnja pisača jednokratna je zamjena novca za imovinu koja se amortizira. Tada je vaša imovina, točno znate koliko je plaćate i možete raditi što god želite sa njim. Koristite ga ili ako vam više nije potreban prodate ga. Ne ovisite o ugovoru sa trećom stranom i možete biti vrlo fleksibilni u održavanju.

Kada kupujete pisač, morate uložiti velika početna ulaganja. To je zato što ne uključuje stalne troškove pisača, poput zamjene uložaka ili drugih rezervnih dijelovi. Zamjena potrošnog materijala vrlo je skupa i ponekad čak premašuje cijenu pisač. Ako su vam potrebni zamjenski dijelovi, možda ćete ih trebati čekati danima ili ih kupiti po napuhanim cijenama dobavljača. Ali kupnja pisača također donosi i dodatni posao.

Za pisač se morate sami pobrinuti. Usluga održavanja nije besplatna. Sve ovo dolazi uz dodatni trošak i zauzima vam ionako ograničeno vrijeme. Da ne spominjem jamstveno razdoblje, čak i ako je uključeno barem ćete nekoliko dana ostati bez pisača.

Najam pisača

Jedan od najboljih izbora za iznajmljivanje je da imate veliku fleksibilnost.

To vam daje veliku slobodu prilikom odlučivanja o najmu. Najam je isplativo rješenje jer nema početnih ulaganja. Savršeno za novo tvrtke ili one koji žele rješenje bez briga.

Najam pisača izvrsno je rješenje za optimizaciju i bolji pregled ispisa troškovi u vašem poslu. Cijena mjesečnog najma potpuno je fiksna, bez dodatnih troškova.  Paket je povezan s brojem ispisa i određujete ga vi u dogovoru s našim prodajnim stručnjacima.

Cijena najma pisača uključuje uslugu i sve rezervne dijelove za pisač, tako da to ne morate brinuti o bilo čemu u slučaju kvara ili potrebe za zamjenom uložaka. Za razliku od kupnje pisača gdje se sami morate pobrinuti za održavanje ili skupo platiti za servisnog tehničara, naš tim za tehničku podršku izuzetno brzo reagira.

Stručnjaci pozivnog centra također su dostupni za pružanje stalne podrške i odgovoriti će na sva pitanja koja imate.

Rješenje Optiprint Vam omogućuje to da ne morate odlagati iskorištene spremnike sa bojom bez obzira na ispisanu količinu. U trendu smanjenja otpada koristimo puno otpadnih materijala u procesu proizvodnje koji bi inače završio na odlagalištima. Optiprint je kroz naš razvoj uštedio približno 3.820.000 uložaka na temelju ponovne upotrebe uložaka.

Optiprint je na tržištu najma opreme i usluga iznajmljivanja opreme od 2009 godine.  Optiprint uvijek stavlja svoje kupce na prvo mjesto, o čemu svjedoči više od 2 000 zadovoljnih kupca. 

Uz model poslovne franšize prisutni smo i u inozemstvu, u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Rumunjskoj, Italiji i  Češkoj. Više informacija o tome kako postanite naš franšizni partner možete pronaći ovdje.

Krajnji korisnika ili tvrtke na kraju odabiru ono što im najbolje odgovara. Ali preporuka definitivno ide u korist najama.  Najam vam omogućuje slobodu te mogućnost potpisivanja i otkazivanja ugovora u bilo kojem trenutku, također vam daje priliku da svoje dragocjeno vrijeme potrošite na svoj posao i stvari koje volite raditi, umjesto da ih trošite na održavanje i kupnju rezervnih dijelova. 

Na kraju dana sam se odlučio iznajmiti Optiprint TOP paket.